Ексклузивен Lenovo магазин
И-мейл
Парола
Забравена парола

Доставка, Гаранция и Сервиз

Доставка

Lenovo Exclusive Store разполага със значителни складови наличности от представената техника. При покупка на място в магазина може да вземете избрания от Вас продукт веднага, а за всички продукти, които се доставят от склад в София, доставката се извършва в рамките на 24 часа след потвърждаване на поръчката. Някои стоки може да се намират в складове на наши партньори. В тези случаи доставката може да отнеме до 72 часа.

Доставките на поръчки над 200 лв. са безплатни за цялата страна.

За допълнителна информация се свържете с нас на тел. 0700 11 444, (02) 9615481, (052) 699 444, email: sales@lenovoonline.bg.

Сервиз

Нашият стремеж е да Ви осигурим най-доброто сервизно обслужване. Ние сме оторизиран гаранционен и извънгаранционен сервиз за всички Lenovo продукти (за Idea продуктите - в процес на оторизация). Ние постоянно разширяваме професионалната квалификация и уменията на сервизните ни инженери. Можем да Ви предложим най-разнообразни планове за обслужване съобразно Вашите нужди:
  • сервизиране на място
  • оборотна техника
  • абонаментно профилактично обслужване
  • 24х7 поддръжка на критично оборудване
  • други
Моля, имайте предвид, че гаранционният срок е упоменат в спецификацията на всеки един продукт, който поръчвате.


Контакти за сервиз

Гаранционни условия за Lenovo продукти

Всички продукти на Lenovo, предлагани от Lenovo Exclusive Store, са със стандартна международна гаранция. Пълните Гаранционни условия са приложени към документацията, придружаваща всеки един продукт.

В световен мащаб Lenovo продуктите се обслужват от сервизната мрежа на Lenovo и оторизирани сервизни партньори. Lenovo Exclusive Store (Ай Би Ес България) е оторизиран сервиз на Lenovo за преносими и настолни компютри, монитори и работни станции, които носят марката THINK. (За продуктите с марката IDEA сме в процес на оторизация.

Ние предлагаме както гаранционен, така и извънгаранционен сервиз, спазвайки ясно гаранционните условия на Lenovo, както и всички допълнителни услуги съпътстващи обслужването на Вашата техника.

Ако имате затруднения с използването на Вашата Lenovo техника посетете Интернет страницата за поддръжка: www.lenovo.com/think/support или ни се обадете, ние ще Ви помогнем с удоволствие.


Типове гаранционно обслужване



1. On-site warranty - Обслужване на място

Оторизираният сервиз ще поправи или ще подмени отказалата машина на местоположението й и ще провери функционирането й. Трябва да осигурите подходящо работно място за разглобяване и сглобяване на системата. Мястото трябва да бъде чисто, добре осветено и подходящо за целта. За някои определени поправки може да се наложи транспортирането на машината до сервизна база, като Lenovo Exclusive Store ще поеме всички разходи по транспортирането и сервизирането на оборудването.

2. Customer Carry-in warranty - Обслужване в сервиз

Вие доставяте или изпращате по куриер, за ваша сметка, освен ако оторизирания сервиз е указал друг начин, повредената система, в подходяща опаковка, и до посочено от оторизирания сервиз местоположение. След като машината е поправена или подменена от оторизирания сервиз ще Ви бъде предоставена за прибиране или ще бъде изпратена по куриер за Ваша сметка, освен ако е указано друго от оторизирания сервиз. За последващата инсталация и проверка на машината сте отговорни вие.

3. Подменяема от клиента част - “CRU” Услуга

Оторизираният сервиз Ви осигурява CRU, които да инсталирате. Информацията за CRU и инструкциите за подмяна се доставят в комплект с компютърната Ви система, и са достъпни по заявка от оторизиран сервиз по всяко време. Инсталирането на CRU от ниво 1 е Ваша отговорност. Ако оторизираният сервиз инсталира CRU от ниво 1 по Ваша заявка, ще Ви бъде начислена такса за инсталирането. Можете да инсталирате CRU от ниво 2 самостоятелно, или да заявите инсталиране от сервиз, без допълнително таксуване, според типа гаранционно обслужване, предназначен за Вашата машина. Оторизираният сервиз указва в материалите, доставяни с CRU за подмяна, дали дефектиралата CRU трябва да бъде върната на производителя. Когато се изисква това са налице следните условия: 1) инструкциите и опаковката за връщане се доставят с CRU за подмяна, и 2) може да Ви бъде начислена такса за CRU за подмяна, ако производителят не получи дефектиралата CRU до 30 дни от получаването Ви на подмяната.