Ексклузивен Lenovo магазин

Често задавани въпроси

Нашата задача е lenovoonline.bg да направи пазаруването Ви в Интернет лесно и приятно. Моля, ако не намерите отговор на вашите въпроси или ако има някаква друга информация, от която се нуждаете - свържете се с нас на тел. 02 9615481 или ни пишете на: sales@lenovoonline.bg.


Как да получа повече информация за продукт?

Ако имате допълнителни въпроси за определен продукт, моля, свържете се директно с администратора на магазина на тел. 0700 11 444, (02) 9615481, (052) 699 444, email: sales@lenovoonline.bg.

Как да променя своята поръчка?

Продуктите и количествата им във Вашата поръчка могат да бъдат променени по всяко време преди да сте потвърдили окончателния й вариант с вида на плащането. Ако искате след това да направите промени по нея, то трябва да се свържете с администратора на магазина на тел. 0700 11 444, (02) 9615481, (052) 699 444, email: sales@lenovoonline.bg.

Как мога да платя?

  1. Онлайн чрез виртуален ПОС терминал. Приемат се карти Visa, Mastercard и Maestro.
  2. В брой, с кредитна или дебитна карта (Visa, Mastercard, Maestro) на място в магазин Lenovo Exclusive Store
    Адрес:
    • Paradise center, ет. 0, бул."Черни връх" 100, София 1407;
  3. В брой в офисите на фирмата
    Адреси:
    • София 1172, ул."Пимен Зографски" 4, Сграда 2
    • Варна 9000, ул. "Михаил Колони" 27
  4. Чрез ПОС терминал в офисите на фирмата
  5. Чрез банков превод по сметка:
    Банка : Банка ДСК ЕАД
    IBAN BG74 STSA 9300 0004 0573 35
  6. Плащане при доставка
  7. Наложен платеж

Каква е гаранционната политика на Lenovo Exclusive Store?

Нашият стремеж е да Ви осигурим най-доброто сервизно обслужване. Ние сме оторизиран гаранционен и извънгаранционен сервиз за всички Lenovo продукти (Idea продукти - в процес на оторизация), като сме в непрекъснат процес на разширяване на професиналната квалификация и уменията на сервизните ни инженери. Можем да Ви предложим най-разнообразни планове за обслужване съобразно нуждите Ви - сервизиране на място, оборотна техника, абонаментно профилактично обслужване, 24х7 поддръжка на критично оборудване и т.н. За всеки закупен продукт се получава гаранционна карта. Гаранционните условия и обслужващият сервиз са посочени в нея.

Как да се обърна към сервиза?

Може да се свържете с нашите сервизни инженери на телефон/fax: 0700 11 444, (02) 961 54 55, (052) 699 444, helpdesk@lenovoonline.bg или като дойдете на място в магазина или офисите ни.

Какъв е срокът на доставка?

Всички продукти в lenovoonline.bg се доставят от склад в София и обикновенно доставката се извършва в рамките на 24 часа след потвърждаване на поръчката. Някои стоки може да се намират в складове на наши партньори. В тези случаи доставката може да отнеме до 72 часа.

Каква е стойността на доставката?

Доставките на поръчки над 200 лв са безплатни за цялата страна. За допълнителна информация се свържете с администраторите на магазините на тел. 0700 11 444, (02) 963 18 14, email: sales@lenovoonline.bg.

Възможно ли е да не се начислява ДДС?

Всички продажби задължително включват и ДДС. Важат единствено изключенията съгласно закона, за които е необходимо лицата, освободени от ДДС, да приложат необходимите документи.